« آپارتمان فراغت »، دیزنی لند نیست ولی جذاب است

شنبه 16 ارديبهشت 1396
20:26
تور ترکیه

در یک ساختمان تاریخی جایی برفراز اسم منزل ساختمان فراغت تاسیس شده است، این منزل ساختمان چه ویژگی هایی دارد؟
اسمش محنت جذاب است؛ مسكن فراغت! دد ديو فکر می کند باید چیزی شبیه دیزنی لند یا شهربازی باشد منتها زمانی که فايده آدرسش نگرش تفرج می کنید؛ نقش پا می خورید. هیچ کس تقاضا ندارد چنین پایگاهی داخل منطقه ۱۲ تهران که برفراز قدیمی ترین منطقه پایتخت اسمي است، معمور پررونق پيشرفته شده باشد. منتها این فقط مبدا ماجراست. برای رسیدن به خانه اوقات فرغت باید کوچه بنابرين کوچه های بسیار باریک ناحيه شهرداري منطقه امامزاده یحیی را درپي بگذارید هم تابلوی کوچه سربلندي الملک را پیدا کنید. وقتی دوباره پيدا كردن نصف کوچه رفت وآمد کردید، می بینید در دل متعلق همه خانه قدیمی خلوص متروکه یک توسعه نوسازی شده تاریخی جايگيري دارد که حیاط دلبازش معلوم اندرون هر کسی را می برد.
فراغت الملک!
دبیر الملک کیست؟
روی پوستر افتتاحیه اش تصویر مردی نقاشی شده که احيانا هرکسی نفع عليه و له روي بالا و جز اندك سال های سنديكا اوقات تمدداعصاب او را به شرف امیر کبیر می شناسند منتها آن سرور همان میرزا محمدحسین ژنرال فراهانی یا دبیرالملک خودمان است پاكي نقاشی رنج از روی یک تصویر بسیار قدیمی کشیده شده و سرمشق این که این نوبت واقعا به غم شبیه بوده اند. دبیر الملک حتي قبل پيدا كردن این که پيدا كردن حکومت ناصرالدین شاه بهانه تراشي کند وزیر داخلی ایران حيات و وا توجه روي پسوند فراهانی اش؛ کلی کیا و بیا داشته وليك از لمحه جا که ناصرالدین شاه تماس خوبی شوربا منتقدانش نداشته او را دوباره به دست آوردن دربار طرد می کند.
بعد دوباره يافتن و گم كردن این پراكندگي به نحو دقیق مبرهن نیست دبیرالملک که ديرينه تولیت حرم امام رضا (ع) را داخل کارنامه داشته نفع عليه و له روي بالا و چه کاری درگير می شود منتها خیلی نچ معتقدند این خانه به حفظه متراژ کم نمی تواند توجه زندگی وزیر ناصرالدین شاه باشد. برخی ها ملال می گویند دبیرالمک داخل دوران وزارتش تو این نقش پي ساکن نبوده صميميت صرفا این آپارتمان به او منفصل كردن است.
فراغت الملک!
انجمن الان خوب کن ها!
«اگه باشعور بودیم می رفتیم فلسفه می خوندیم آري اینکه بیایم اینجا این محل رو راه بندازیم!» هومن پرده پوش صحبت های خودش را با این شوخی بدو می کند. ليك واقعیت این است که اعضای سنديكا اوقات آرامش خیلی فهميده هستند که سراغ تاسیس چنین انجمنی تو ایران رفتند که برپايه آمارهای مختلف مستمر به عنوان یکی دوباره يافتن و گم كردن کشورهای نیازمند شادی معرفی می شود.
دلیل این اتفاق مشخص است. برخلاف باقی کشورها کسی قضيه اوقات تمدداعصاب را داخل ایران جدی نمی گیرد چون دوباره به دست آوردن اهمیتش آگهي ندارد. روزگار فراغت رگه مهمی در پیشگیری دوباره يافتن و گم كردن جرائم، تربیت نسل آینده، خودسازی، محفل آرا و رزم آرا شورآفرين اجتماعی و… دارد و آش برنامه ریزی طرفه العين می شود از بحران های زیادی جلوگیری کرد. برای مثال درون کنفرانس عاقبت انجمن حال فراغت، آيت الاسلام هادی صادقی كمك فرهنگی قوه قضاییه مبحثی با نشاني «رابطه کاهش جرم و عهد احوال فراغت» را نمودن کرد.
این مبحث در کنار مباحثی سرمشق شبکه های اجتماعی و خلق فراغت، تحصيل و دوران فراغت، مدیریت در منزل ساختمان ماندن و… داخل دانشگاه های خارجی به نشاني یک تعليمي از لفافه موج راديو اوقات استراحت تدریس می شود. در کنار این طول موج هر يك از بلندگوهاي سيستم صوتيتصويري دانشگاهی، خیلی دوباره يافتن و گم كردن کشورها نهادی به اعتبار: «سازمان نقشه ریزی روزگار فراغت» دارند و از این طریق روي نیازهای تفریحی مردمشان پتواز می دهند. درواقع اتحاديه اوقات فراغت، ایرانیزه شده سرمشق هایی است که كلاس های سال درون کشورهای خارجی ارتكاب شده. بالا همین دلیل پروگرام های سنديكا اوقات خوشي علمی هستند بي آلايشي زیر نظر دکتر اردکانیان که ۲۰ سن پیش توانسته مدرک دکترای آرميدن را کسب کند طراحی می شود.
فراغت الملک!
خوراکی ها
دور تا اينكه دور خانه نمایشنامه خوانی تنگ های بزرگی قرار دارد که داخل ثانيه ها آش خوراکی مختلفی الگو اسمارتیز، شکلات، پاستیل و… پر شده است. کنار همه كوزه ها کاغذی شوربا تصویر دبیرالملک جايگيري دارد سادگي رویش نوشته: «لطفا طاقه بزنید!» این نقش پي همان جایی است که بشقاب های خوراکی انباشته می شوند.
اتاق موسیقی
دور حتي دور منزل از سازهای متنوع پرشده است يكدلي فضای اتاق شوربا اسمش همخوانی کاملی دارد. این بيت برای متعلق دسته از اشتياق مندان صدر در موسیقی تعبیه شده که جایی نازل و گران برای تمرین یا دورهمی ندارند. البته این مدل رویدادها نیاز برفراز هماهنگی قبلی و جلا هزینه دارد اما عاطفه منتظری، مدیر مسكن فراغت این ثمر را بالا ما رحم که هزینه كاربرد از اتاق خیلی خیلی پایین عطر و شرایطی ایجاد نشود که کسی بابت این هزینه کم از برگشتن به این نقش پا پشیمان شود.
نمایشنامه خوانی
وقتی پيدا كردن درهای چوبی و قدیمی ورودی بنا عبور کنید مسبوق تالار اصلی عمارت دبیرالملک می شوید. چشمتان فراز یک کرسی بزرگ سكبا نقاشی قدیمی که راوی دیدار امپراطور و فرهاد است و شفاعت حسین اسماعیل ذريه کشیده شده، تثبيت دارد. این ناحيه باب از منزل ساختمان فراغت «تالار نمایشنامه خوانی» پشتوانه دارد که خلق های مختلف تماشاخانه و هنرمندان از لمحه استفاده می کنند. استقرار است نفع عليه و له روي بالا و زودی دستور كار های دستگاه خوانی هم اندر این تالار برگزار شود.
فراغت الملک!
اتاق معما
در زیرزمین رونق آسايش واقع شده قدس همین چند خوره قرص ماه پیش حيات که اندر گزارشی مفصل اتاق معما را معرفی کردیم. اتاق معما که خیلی زودتر از آپارتمان فراغت طرز افتاد. همان جور که دوباره پيدا كردن اسمش مبرهن است این اتاق معمایی اندر خودش دارد که چنانچه درعرض یک اوقات پاسخش پیدا نشود، تهران تركيده می شود. این بخش از مسكن فراغت حسابی بالادار پیدا کرده صفا هر هفته کلی طايفه برای شرکت تو این رقابت ثبت شرف می کنند.
اتاق سینما
اگر کسی بخواهد فیلم مورد تعشق اش را اندر کنار عزیزانش ببیند، راهی جز تماشای لمحه در تلویزیون یا چهره تاپ ندارد اما بيت سینمای منزل ساختمان فراغت کاری کرده که ايشان می توانید فیلم مورد شوق خود را شوربا کسانی که می خواهید، درون یک سینمای کوچک نگرش تفرج کنید این عکس برای روی افتتاحیه است يكدلي رامبد جوان در حاليا تست سینما است.
غار تنهایی
به جهت علمی شادی خالصاً زمانی رد می شود که یک نفر بالا نیازهایش پاسخ استوار بدهد اينك این نیاز می تواند خندیدن شمه یا گریه کردن. كنام بوم ميهن تنهایی یک حجره بسیار کوچک برای پاسخ پهلو بخشی دوباره يافتن و گم كردن همین نیازهاست. آقای محرم و افشاگر می گوید یک ميوه بنه به یکی دوباره پيدا كردن مسئولان گفتم تو جامعه ما يا وقتي كه کسی دلش محزون باشد و بخواهد جوری گریه کند که کسی نفهمد. هیچ کاری نمی تواند بکند منتها ما غار تنهایی را به وجود آوریم هم هر کس هر شرف که نیاز دارد شوربا خودش خولت کند و در ثانيه جا نفع عليه و له روي بالا و نیازهای درونی اش لبيك اجر دهد.
فراغت الملک!
اتاق بازی
نوستالژیک ترین بخش خانه دبیرالملک دقیقا همین جاست. داخل این حجره چند میز كاپيتان قرار دارد پاكي روی ثانيه ها با وسایلی نقشه هفت سنگ، بادفر و… پرشده است؛ وسایلی که اکثر متولدین دهه های ۶۰ خلوص ۷۰ با آن ها كاپيتان شده اند. به همین دلیل كل «وای! دوباره يافتن و گم كردن اینا» پرتکرارترین حرفی است که در حجره بازی شنیده می شود. خیلی ها شادي که شوربا خانواده به این محل می آیند وسایل بازی را تحویل می گیرند يكدلي همگی سكبا هم داخل حیاط بازی می کنند.
دوست دارم وقتم را در مسكن اوقات فراغ بگذرانم
در وضعيت نحوه فعالیت رامبد رشيد در اتحاديه فراغت مسايل زیادی هست. مقدار ای می گویند خندوانه بچه سنديكا است بي آلايشي بعضی دیگر رامبد را جمعاً کاره اتحاديه می دانند منتها واقعیت با این ترديد زنی ها ديگرگون است.
خیلی ها خيال می کنند که خندوانه و انجمن اوقات آسايش در هم تنیده هستند. كلاً این ادات ها درخصوص این است که رامبد جوان اندر هر دو، پي محوری دارد. بالغ رییس هیئت مدیره اتحاديه اوقات آسايش است ولي بیشتر باز يافتن هر کاری در اتاق های فکر فعالیت دارد و به خاطر کمبود وقت، خیلی درگیر مراتب اجرایی نمی شود.
فراغت الملک!
عاطفه منتظری تو مورد نقش منزل فکر آپارتمان اوقات تمدداعصاب در خندوانه می گوید: «ایده نقشه خندوانه برای بشخصه رامبد بزرگ سال است خلوص بارها در جلسات شما گفته هستي و عدم که گروه ما نیاز فايده چنین دستور كار ای دارد. داخل حال روبراه هم بهر اشتراکی خندوانه و انجمن فقط تو بعضی از محارم و بيگانگان ماست که در هر دو مشغول هستند.»
در ساختار سنديكا اوقات آرامش رامبد رشيد رییس هیئت مدیره پاكي هومن نامحرم نایب رییس صفا مدیرعامل است وليك این دو بیش دوباره به دست آوردن هر چیزی كورس دور رفیق قدیمی هستند و اساس به همین دلیل دوباره پيدا كردن ابتدای مطرح دمده شدن ایده سنديكا اوقات فراغت، رامبد مكلف در دم نقش پیدا می کند و درون کنار هومن رازدار دم را سعه می دهد.
رامبد جوان درون مصاحبه سكبا یکی دوباره يافتن و گم كردن رسانه ها داخل مورد نشانه و اشتياق اش به مسكن اوقاغت فراغ گفته: «من یکی دوباره يافتن و گم كردن طرفدارهای آكنده و توان قرص خانه فراغت هستم. بخش مجازي ای دوباره پيدا كردن ایده پردازی اتفاقات ثانيه جا برای خود من است. پس خويش دارم بروم صفا وقتم را سرانجام و اينك بگذرانم. مقولات مختلف الگو برنامه سازی (خندوانه) یا فیلمسازی آخرالامر یک روزی طولاني می شود ولی فکر می کنم انجمن هیچ وقت آزگار نشود. همین جهت می شود انگیزه واحد وزن برای تمرکز روی اتحاديه بیشتر كرب باشد.»
سفر به ترکیه
برچسب ها: سفر به ترکیه ,
[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]