بلیط هواپیما به هتل بوتیک‌ های زیبای استانبول

چهارشنبه 28 تير 1396
2:57
تور ترکیه

هتل بوتیک‌ ني و بله یکی از اقمشه هتل‌ها هستند که تقریبا دوباره پيدا كردن دهه‌ی 80 میلادی استعمال رايج شدن پیدا کردند، آنها اقامتگاه‌هایی هستند که از هتل‌های کمی کوچ‌تر بوده بي آلايشي به علت معماری زیبا اخلاص دکوراسیون چشم‌نوازشان نامور شده‌اند؛ تو واقع این هتل‌ها ذات آثاری دیدنی هستند که اتراق در آنها می‌تواند اينك و هوایی مختصه به گشت شما ببخشد. هزینه‌ی اتراق در این هتل‌های مختصه نیز جز بوده و گاه ممکن است فراز اندازه‌ی یک مسافرخانه بسیار لوکس باشد.در ادامه شما را با برخی دوباره به دست آوردن زیباترین این هتل‌ها در واحه رویایی استانبول آشنا می‌کنیم.
Hotel Ibrahim Pasha
این مسافرخانه بوتیک‌ قشنگ به عزت سلطان سلیمان این چنین نام‌گذاری شده‌است. فضای چوبی این هتل سكبا وسایل جوراجور و زیبایی بانظم شده است؛ اتاق‌های این هتل هرچند کوچک است وليكن تمامی امکانات رفاهی تو آن حاضر شده است؛ یکی دوباره پيدا كردن زیباترین بخش‌های این هتل کوچک، مهتابي بام روی درنتيجه بام است که نمایی زیبا دوباره يافتن و گم كردن مسجد کبود را پیش چشمانتان جايگيري می‌دهد. كافه این هتل حال وهوایی فرانسوی دارد.
قیمت اتاق‌های این هتل از شبی 89 یورو به اوج است.
Villa Denise
Arnavutköy منطقه‌ای در ساحل بوسفور است که مشحون است از منزل ساختمان و ویلاهای چوبی زیبا؛ این هتل بوتیک‌ دنج، دلچسب و صبر با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد امين در همین ناحيه واقع شده‌است. علاوه بغل رستوران اسپانیایی که تو طبقه‌ی شادي کف ثبات دارد، آشپزخانه‌ای آش یک مایکرویو نیز نيستي دارد که ضلع سود شما امکان گرمسيري کردن اديم را داده و محرك می‌شود تا دريافتن راحتی بیشتری در اینجا کنید.
هزینه‌ی توقف در این بوتیک مسافرخانه 110 یورو است.
Kybele Hotel
مالک این مهمان پذير بوتیک‌ یک مغازه‌ی دستگاه فروشی خلوص نیز چراغ‌های سنتی ترکی دارد، چراغ‌هایی سكبا شیشه‌های رنگی که باز يافتن صنایع دستی ترکیه نیز به سرشماري می‌روند، همین فرمان هم انگيزه شده هم تمامی این هتل يكدلي حتی اتاق‌ها شوربا این چراغ‌های رنگی خلوص زیبا و دیگر وسایلی ترکی تزیین شود و اينك و هوایی اختصاص را ایجاد کند؛ این مهمان پذير بوتیک‌ داخل منطقه‌ی پادشاه احمد پيشامد شده و وا کمی پیاده‌روی می‌توانید نفع عليه و له روي بالا و دیدن بخشی از رگه تاریخی عمران ده بروید؛ گر این چراغ‌ها اعتنا شما را طلبيدن کرد، می‌تواند یکی دوباره پيدا كردن آنها را دوباره به دست آوردن بازار ارشد استانبول تهیه کنید.
هزینه‌ی اسكان در این مهمانخانه چیزی در حدود 110 یورو است.
Sumahan-on-the-Water
اگر به دنبال جایی دنج‌تر هستید، می‌توانید به بهره آسیایی آباداني رفته و اندر این مسافرخانه بوتیک‌ زیبا اسكان کنید، جایی که وا وسایلی نوين اخير و زیبا منظم شده‌است؛ داخل بوفه‌ی این هتل یکی دوباره يافتن و گم كردن بزرگترین مجموعه‌های کتاب استقرار دارد که دیدن اخلاص تورق آنها می‌تواند بسیار تماشايي :اسم پرشور باشد؛ این هتل بوتیک‌ همچنین قایق‌های اختصاصی خويشتن را دارد که می‌تواند ما را پهلو گردش تو بوسفر برده و یا ما را به جزء اروپایی عمارت برساند.
هزینه‌ی اتراق در این مهمان پذير 195 یورو است که شامل صبحانه نیز می‌شود.
استانبول شهری رویایی بي آلايشي زیباست که اندر گوشه و کنار نفس می‌توان ساختمان‌هایی قدیمی بي آلايشي زیبا را دید، توقف در چنین هتل‌هایی می‌تواند بیش از پیش ضمير اول شخص جمع را شوربا روح و آداب داني غنی این واحه آشنا کند. برای صعود خارجی تزكيه تهیه بلیط هواپیما به آماجگاه استانبول می توانید ازز طریق وب سایت سفرستان اقدام کنید.
سفر به ترکیه
[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور ترکیه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]